Naar aanleiding van veelgestelde vragen.

Hoe communiceren jullie afwezigheid op de standplaats? 

Normaal gesproken communiceren wij dit van te voren. 
Echter, bij calamiteiten, uitzonderlijke gevallen, of ziekte kunt u deze pagina raadplegen. 
Deze pagina is uitsluitend actief bij uitzonderlijke, niet vooraf gecommuniceerde afwezigheid. 
Bij aanwezigheid is deze pagina niet actief.
 

Verpakkingsmateriaal/zero waste:

Wij streven ernaar om zo min mogelijk verpakkingsmateriaal te gebruiken. 
Waar mogelijk hergebruiken wij verpakkingsmateriaal zoals bijvoorbeeld lege dozen en kisten. 
Verder laten wij zoveel mogelijk verpakking achterwege, dit om zo klimaat neutraal mogelijk te werken.
Wij zijn een groot voorstander om te werken volgens het principe "zero waste". 
Echter, wanneer niet verpakken de houdbaarheid of kwaliteit -volgens ons- duidelijk aantast dan kiezen wij ervoor om het betreffende product te voorzien van een bakje, tasje of papieren zak. 

 

Standaardverpakkingen: 

Soms moeten wij onze producten verpakt of per standaard hoeveelheid inkopen.
Denk hierbij aan bijvoorbeeld broccoli,
vanwege voedselveiligheid en hygiëne wordt dat ons vrijwel altijd verpakt aangeboden.
Het kan zijn, dat de hoeveelheid op de bestelpagina niet correspondeert met wat wij hebben ingekocht.
In dat geval passen wij zelf de prijs, of de hoeveelheid proportioneel aan.

Bestellen om af te halen op de standplaats:

Bestel online en haal af op onze standplaats.

Wanneer je ’s middags voor 16:00 uur besteld, garanderen wij de bestelling zoals wij die hebben ontvangen en kun je die de volgende dag afhalen op onze standplaats bij jou in de buurt.
Na 16:00 uur bestellen?
Ook dat kan, maar vanwege onze voorbereidingen naar de volgende marktdag toe, kunnen wij niet 100% garanderen dat de bestelling af te halen is op het door jou gewenste moment. 

Natuurlijk zullen wij proberen het zo strak als mogelijk te laten aansluiten op jouw wensen.

Bestellen om te laten bezorgen:

Op dit moment is het mogelijk voor ons om te bezorgen in de regio Amersfoort. 
Echter, dit zullen wij in overleg met jou moeten organiseren. 
Wij werken eraan om hier meer duidelijkheid in te krijgen. 
Onze bezorgmogelijkheden zijn op dit moment niet ruim, dit krijgt mogelijk later nog vorm. 

Iets bestellen wat niet in de webshop voorkomt:

Wij kopen dagelijks in en vrijwel alle wensen op gebied van aardappelen, groente en fruit kunnen wij realiseren.
Zoek je iets wat niet in de webshop te vinden is? Geef het gerust aan in de opmerkingen bij het bestellen. 
Wij gaan daar dan mee aan de slag, wanneer er bijzonderheden zijn, dan nemen wij contact met je op. 
Bij voorkeur doen wij dat via What'sapp, maar afhankelijk van de situatie is bellen of mailen soms ook handig voor ons.

Kan ik ook bestellen via What'sapp of op een andere manier? 

Dat kan, in dit geval geniet What'sapp onze voorkeur, omdat dat ons meest gebruikte social media kanaal is. 
Op de pagina; rechtsboven vindt u de contactgegevens, per mail bestellen? info@033fruitonline.nl
Voor bestellen via What'sapp en e-mail hebben wij een punt van aandacht. 
Graag regel voor regel de bestelling doorgeven, met als voorkeur eerst de hoeveelheid, gevolgd door een spatie, daarna het produkt. 

Graag zoals dit voorbeeld: 

 

Kan ik producten teruggeven of terugsturen? 

Terugsturen (na bezorging) van versproducten is helaas niet mogelijk in verband met een uitzondering die bestaat op het herroepingsrecht. 
Meer hierover op de pagina: https://www.033fruitonline.nl/033fruitonline-nl/retour/
Wanneer je aan de kraam hebt afgehaald en het is niet naar wens, dan kan het dezelfde dag nog worden teruggebracht.
In overige gevallen: neem contact op met ons en wij zullen proberen om u tegemoet te komen. 

Hoe kan ik de bestelling betalen? 

Je kunt betalen bij aflevering of afhalen. 
PIN betalingen genieten onze voorkeuren, maar contante betalingen zijn ook mogelijk. 
Mocht er vanwege welke uitzonderlijke,  facilitaire reden dan ook niet mogelijk zijn om te betalen, dan zullen wij achteraf een verzoek tot betalen doen. Denk hierbij aan een "Tikkie", "betaalverzoek" of andere namen welke aan soortgelijke handelingen/berichten worden gegeven. 
Dit kan bijvoorbeeld via What'sapp, e-mail of via andere vormen en/of kanalen. 
Wij behouden ons het recht voor om een bestelling te annuleren, wanneer er geen mogelijkheid is tot betalen, ongeacht welke oorzaak op dat moment van toepassing is. 

Wat is er verder nog van toepassing wat zinvol is om te weten? 

In het geval van afhalen of bezorgen via pakketdiensten:
Is Voshol AGF nimmer aansprakelijk voor eventueel ontstane beschadigingen of andersoortige omstandigheden danwel incidenten, wat leidt, kan leiden of heeft geleden tot vermindering van de kwaliteit, houdbaarheid en het uiterlijk van de geleverde producten, welke zijn ontstaan door het vervoer/transport tussen Voshol AGF en afnemer. 
Afnemer is in dezen ten alle tijden verantwoordelijk voor het zorgvuldig vervoeren van de producten. 

Wanneer wij bezorgen en er is iets beschadigd, niet conform verwachting, kortom je bent niet helemaal tevreden? 
Stuur ons, bij voorkeur via What'sapp, duidelijke foto's met wat jij als gebrek van onze kant ervaart. 
Wij begrijpen dat het vervelend is als iets niet naar wens is en wij willen dat maar al te graag oplossen. 
In zo'n geval is heldere communicatie belangrijk, dus graag ontvangen wij naast foto's graag een tekst met wat het ongemak inhoudt. 
Wij streven ernaar om snel te reageren en waar nodig op te lossen, echter tijdens markturen kan dat even duren.